11 dagar kvar!!!

Hejsan alla glada. Nu har jag paborjat nedrakningen pa riktigt och har alltsa bara 11 dagar kvar i familjen innan jag ska spendera drygt en och en halv vecka till i New York City med lillsyrran innan jag aker hem till sverige igen den 9 oktober. Det ska bli sa fruktansvart kul att komma hem igen, jag langtar verkligen. Det har varit ett helt underbart ar och jag kommer sakna familjen och alla vanner som jag har skaffat har fruktansvart mycket men ett ar i USA racker gott och val for mig.

Att vara au pair har varit en oerhort bra upplevelse och nagot som jag ar glad att jag gjorde. Min engelska har blivit fruktansvart mycket battre och jag kanner nu att jag inte har nagra problem med att lasa och forsta nar jag hor det och det var ju en av anledningarna till att jag akte, ville ju forbattra engelskan.

Nu ska jag borja packa och ga igenom vad jag ska ta med mig hem igen och vad jag maste lamna kvar har. Som tur ar har jag ju Sussi som ska fa ta och kolla igenom alla grejer som jag lamnar kvar, vem vet hon kanske hittar nagot som vill ha. Maste aven kopa en ny resvaska for inte en chans att jag kommer fa plats med allt i bara en vaska.

Fler uppdateringar kommer innan jag satter mig pa planet till arlanda.

Tills dess. ha det!

Kommentarer
Postat av: jenny

seriost uppdatera bloggen tack!

2009-10-15 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0