Forlat, forlat!

Jag ar sa hemskt ledsen att det var sa lange sedan jag skrev ett inlagg senast men har inte haft lusten att skriva. Nathalie har till och med borjat tjata pa mig att skriva nu sa det ar kanske dags att borja skriva igen.

Den senaste tiden har det hant en hel del, bade roliga och trakiga saker.
Kan val borja med att beratta att min vardmamma gick bort i cancer for ett par veckor sedan och den narmaste tiden efter det var fullpackad och lite jobbig.
Sen efter det har allt gatt tillbaka till det normala nastan och allt rullar pa igen.

Ar mkt med kompisar och har det skitbra.

Hinner dock inte skriva mer just nu, min tid vid datan tickar ner. Far aterkomma med mer detaljer senare.

Tills nasta gang, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0