Regnet det bara oser ner...

Det bara oser och oser ner, kan inte vara ute och gora nagonting ute utan att bli dyngsur. I hate it. Tog och akte en svang till biblioteket och trots att jag hade jacka pa mig ar jag nastan blot enda in pa skinnet efter att ha sprungit till och fran bilen. Langtar till solen och varmen igen, hoppas den kommer snart.

Imorgon fredag ska jag forsoka fa ledigt for nere i Battery Park, NYC, har de imorgon "Swedish midsummer Festival" som jag jattegarna skulle vilja ga pa. Det skulle i sa fall bli forsta gangen pa nastan 9 manader som jag gor nagot riktigt svenskt. 

Nu har barnen bara en och en halv vecka kvar i skolan och sen har de sommarlov. Sitter nu och har borjat planera vad jag ska gora med dem hela dagarna  sa att vi inte kommer sitta inne hela dagarna. Forhoppningsvis kommer vadret att bli bra sa att jag kan ta dem till poolen om dagarna, har fatt i uppdrag att lara pojken att simma. Jag ska se till att nar sommaren ar over sa kommer han att vara en mastersimmare. 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska gora, funderar pa att kopa mig en kaffe, aka hem och sen satta mig i fatoljen pa mitt rum och lasa ett par timmar. Utrattade alla arenden jag hade igar sa jag har ju inget sant att gora heller. Kanske Nathalie ringer lite senare, vi skulle kanske in till White Plains och kopa lite presenter och liknanade. Det ar ju Fars dag har pa sondag sa jag maste kopa natt kort eller natt som barnen kan ge sin pappa. 

Nej nu ska jag till Dunkin Donuts och kopa mig mitt kaffe och aka hem och lasa. Forhoppningsvis far jag ledigt imorgon och regnet slutar sa att jag far fira min midsommar pa svenskt vis.

Tills nasta gang, ha det! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej!

Har blir det ingen midsommar i alla fall.

Irland och Usa har mycket genemsamt har jag markt. Samma dagar . Tror Irland harmar Usa lite. Haha :D

Du far komma hit sa vi kan ta en kaffe och ma lite gott. Las ut bockerna nu jag behover diskutera ar jobbigt att halla pa all information :P



ha det gott!

Saknar och alskar dig!

2009-06-18 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0