Forlat!

Hejsan hoppsan, nu har det gatt nastan en manad sen jag skrev sist och det ber jag sa hemskt mycket om ursakt for. Eftersom barnen varit lediga fran skolan har det varit mycket jobb och nastan ingen tid vid datan sa jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Just nu hander inte sa mycket utan vi har atergatt till vardagen med skola, laxlasning och lek. Ska forsoka satta mig ner om nagon dag och skriva om hur min jul och mitt nyar var men det hinner jag inte just nu. Kan beratta att jag var ivag och sag en basketmatch harom dan pa ett college inte langt fran dar jag bor. Vi var en hog pa 30-40 au pairer som for och vi hade jattekul.

Detta ar allt jag hinner skriva nu men jag ska battra mig pa att skriva.

Tills nasta gang, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0