He's just not that in to you!

Hejsan hoppsan!

Idag har det varit en valdigt gra, trist och regnig dag har i Eastchester. Kande darfor inte att aka in till city som jag hade planerat, men det kan jag ju gora en annan dag.
Pa grund av vadret bestamde jag mig darfor for att aka in till White Plains och ga pa bio istallet. Nar jag kommer ut och ska satta mig i bilen ser jag att den ar alldeles tackt med fagelbajs! Och inte sma grejer inte utan stora roda blaffor. Sag sa ackligt att jag var tvungen att ta fram vattenslangen forst och spola av bilen innan jag akte. Kunde ha varit lite pinsamt att aka runt i en bil med hur mycket fagelskit som helst pa. Val framme pa bion bestamde jag mig for att se filmen "He's just not that in to you" vilken jag tyckte var mycket rolig och bra.

Nu ar jag hemma igen och har suttit ramfor datan och skrivit nagra mail och fixat med lite bilder. Nu ska jag snart ner och fixa mig lite middag, vet inte riktigt vad jag ska ata an men det blir troligtvis pasta och svampsas som haromdagen eftersom jag har kvar lite svamp.

Senare ikvall ska jag kolla pa Oscars galan och spana in alla kandisar, kanner redan pa mig vilka som kommer att vinna.

Tills nasta gang, ha det!

Kommentarer
Postat av: Loosan

Jag tycker att du skulle ha åkt runt me fågelbajs på bilen :D få litte blickar hehe

2009-03-02 @ 21:29:01
Postat av: Loosan

Jag tycker att du skulle ha åkt runt me fågelbajs på bilen :D få litte blickar hehe

2009-03-02 @ 21:29:13
Postat av: Linda

Jaa, filmen "He's just not that in to you", har du sett vad de översatt den till här i Sverige? "Dumpa honom" :P Liksom , what? :P haha

2009-03-15 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0