2 timmar pa youtube!

Nu sitter jag har vid datan igen. Har inte hant speciellt mycket sen sist jag skrev men tankte att jag skulle skriva ner nagra rader i alla fall. Sen i onsdags har jag var it ledig och kommer att vara det fram till tisdag. Min vardpappa och barnen ar nere i Florida och halsar pa hans foraldrar sa jag har haft det sa lugnt och skont sa. Det har varit stralande vader sa jag har varit ute valdigt mycket och kollat in stallet jag bor pa lite battre.

I onsdags var jag och en tjej som heter Joanna in till City och gick pa naturhistoriska museet. Innan vi kom fram dock akte vi vilse i tunnelbanan. Tog fel tag och hamnade pa helt fel stalle och sen tog det 1,5 timme att komma ratt igen, hur drygt som helst. Som tur var kom vi ju ratt till slut och hade nagra roliga timmar dar. Efterat gick vi till en Italiensk restaurang och at middag innan vi akte hem igen, Joanna behovde aka hem och jobba.

I torsdags var jag ute och shoppade  lite nya klader. Behovde nya skor och lite nya t-shirtar sa da promenerade jag till Old Navy och hitta mina t-shirtar dar plus strumpor. Sen tog jag bilen och akte till ett stalle som saljer sportklader och dar hittade jag ett par skor for 140 kr. Ett kap tyckte jag och tvekade inte en sekund med att kopa dem. Pa kvallen kom min vardmammas foraldrar och syster over och vi at middag tillsammans och hade det trevligt.

Igar skaffade jag mig antligen ett lanekort till biblioteket har sa jag slipper kopa sa manga bocker. Pa eftermiddagen satt jag i typ 3 timmar framfor datan. Den forsta timmen svarade jag pa mail och la upp bilder pa bilddagboken. De resterande 2 timmarna satt jag inne pa youtube och tittade pa klipp pa en grupp som heter Boyce Avenue. Sjukt bra pa att sjunga och fick gashud nar de sjong Keep Holding On av Avril Lavinge (ursakta stavningen). De sjong saklart massa andra latar men det ar den jag minns bast eftersom jag sag det klippet typ 10 ggr.

Idag har jag inte gjort natt speciellt. Gick till biblioteket for att se om de hade na bra bocker men om jag ska vara arlig sa hade de mest gamla bocker. Som tur ar kan man bestalla bocker, filmer och cd-skivor via datan vilket ar bra. Nu sitter jag mest och tar det lugnt, tror jag ska ga pa bio ikvall. Det ar massor av filmer som jag vill se just nu. Tror att Joanna ville folja med sa jag ska ringa henne lite senare.

Nu ska jag ner och borja med middagen, kycklingsoppa. Igar lagade jag pasta med svampsas, maste ju passa pa att ata sant nu nar barnen inte ar hemma.

Tills nasta gang, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0