Tjenis Tjenis!

Hoppas att allt ar bra med er alla som laser denna blogg. Har i Usa ar det bra men kyligt.
Idag akte jag till gymmet klockan 9.00 och var dar en timme, hade ingen lust att trana igentligen men nar man val kom igang gick det bra. Efter att jag varit hem, duschat av mig och atit frukost akte jag och hamtade Nathalie, en annan svensk au pair, for vi skulle traffa nagra nya tjejer fran sverige som kom for en vacka sedan. Val framme hos dem bestamde vi oss for att aka och kika pa ett av de college som finns nara oss. Pa vagen dit kom vi vilse och akte runt ett tag innan vi hittade ratt igen. Pa skolan hamtade vi bara en kurskatalog sen var vi tvungen att fara igen for de andra tjejerna skulle jobba.
Jag for hem igen och borjade med mina julkort, har en hel del att skriva kan jag lova.
Nu ska jag snart ner i koket och fixa mig lite middag, har att valja mellan lammkotletter (usch) och pasta pesto. Senare ikvall ska jag nog till en tjej som heter Anja. Hon ar tydligen ensam hemma och en hog au pairer ska dit och titta pa film. Det blir nog kul men jag tror inte att jag stannar sa lange, haller nog pa att bli lite forkyld sa jag ar valdigt trott. Imorgon ar det dagen fore thanksgiving och barnen gar bara halvdag i skolan, JIPPI! Kommer att bli en lang dag imorgon.

Nej nu borjar jag bli riktigt hungrig sa nu skriver jag inge mer idag.
Tills nasta gang, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0