Nagra lediga dagar

Hejsan.

Nu sitter jag har och har ingenting att gora. Idag fick jag reda pa att jag kommer att vara ledig idag, imorgon och halva onsdag, lite val sent att beratta det idag tycker jag men men. Nu sitter jag har vid datorn och forsoker fa tag pa andra au pairer som vill hitta pa nagot, annars kanns det lite meningslost att vara ledig. att ga omkring i affarer sjalv och titta ar inte speciellt roligt. Om jag inte far tag pa nagon tror jag att jag ska aka och titta ifall det ar nagon bra film pa bio. Efter helgen ska jag in till New York och titta pa alla juldekorationer, det ska tydligen vara spektakulart. Ska knappa massor av bilder som jag sedan ska lagga ut pa bilddagboken. Min nya kamera som jag kopte for nagra veckor sedan ar skitbra. Jag laddade batteriet pa kvallen nar jag kopte den och det har inte tagit slut an! Och jag har sakert haft den i 2 veckor, skitbra kop tycker jag.
Pa torsdag ska jag, Claudia och barnen till en slakting och fira Thanksgiving, det kommer nog att vara massor av folk. Det kommer att vara som ett knytkalas, var och en som kommer tar med sig nagot att ata. Jag och Claudia ska gora fyllda champinjoner och en efterratt, mums.
Nej nu maste jag ivag och shoppa lite. Maste kopa vantar, det borjar bli valdigt kallt om fingrarna.

Tills nasta gang, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0